Загальна кількість переглядів сторінки

ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ










ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ РОБОТИ:

— фізкультурні заняття

— самостійна діяльність дітей

— рухливі ігри

— ранкова гімнастика (традиційна, дихальна, звукова)

— рухливо-оздоровчі фізкультхвилинки

— фізичні вправи після денного сну

— фізичні вправи в поєднанні з загартовуючими процедурами

— фізкультурні прогулянки (в парк, на стадіон)

— фізкультурні розваги

— спортивні свята

— оздоровчі процедури.

  ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ,

ТЕХНОЛОГІЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ І СТИМУЛЮВАННЯ ЗДОРОВ’Я:

Стретчинг 

Динамічні паузи 

Рухливі і спортивні ігри 

Релаксація 

Пальчикова гімнастика — з молодшого віку індивідуально або з підгрупою щодня. Рекомендується всім дітям, особливо з мовними проблемами. Проводиться в будь-який зручний час.

Гімнастика для очей 

Дихальна гімнастика — в різних формах фізкультурно-оздоровчої роботи. Забезпечити провітрювання приміщення, педагогу дати дітям інструкції про обов’язкову гігієні порожнини носа перед проведенням процедури.

Динамічна гімнастика 

Гімнастика коригуюча 

Гімнастика ортопедична 

 ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ,  ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ:

Фізкультурне заняття 

Проблемно-ігрові (ігротренінги і ігротерапія) 

Комунікативні ігри 

Точковий самомасаж

 ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ,  КОРЕКЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Технології музичного впливу

Казкотерапія - 2-4 заняття в місяць за 30 хв. з старшого віку. Заняття використовують для психологічної терапевтичної і розвиваючої роботи. Казку може розповідати дорослий, або це може бути групове розповідання, де оповідачем є не одна людина, група дітей, а інші діти повторюють за оповідачами необхідні рухи.

Технології впливу кольором 

Загартовування

Сольове загартовування 

Повітряне душировання

Ризький метод 

Використання спеціальних форм здоров’язберігаючих технологій із застосуванням розвиває програми оздоровлення, призводить не тільки до збереження, але і до розвитку здоров’я вихованців.

Тільки здорова дитина із задоволенням включається у всі види діяльності, він життєрадісний, оптимістичний, відкритий у спілкуванні з однолітками і педагогами. Це запорука успішного розвитку всіх сфер особистості, всіх її властивостей і якостей.

 Здоров’язберігаючи технології у дошкільній освіті — технології, спрямовані на рішення пріоритетне завдання сучасного дошкільної освіти-завдання збереження, підтримки та збагачення здоров’я суб’єктів педагогічного процесу в дитячому садку: дітей, педагогів і батьків.

Мета здоров’язберігаючих технологій у дошкільній освіті.

Стосовно дитини - забезпечення високого рівня реального здоров’я вихованця дитячого саду і виховання валеологічної культури як сукупності свідомого ставлення дитини до здоров’я і життя людини, знань про здоров’я і умінь оберігати, підтримувати і зберігати його, валелогічна компетентність, що дозволяє дошкільнятам самостійно і ефективно вирішувати завдання здорового способу життя і безпечної поведінки, завдання, пов’язані з наданням елементарної медичної, психологічної самодопомоги і допомоги.

Стосовно дорослих — сприяння становленню культури здоров’я, у тому числі культури професійного здоров’я вихователів ЗДО і валеологічної освіті батьків.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар